Częste pytania / FAQ

 

1. Ile kosztuje rezerwacja?

Rezerwacje składane na stronie parkingi-pyrzowice.pl są bezpłatne. Nie pobieramy żadnych dodatkowych opłat od użytkowników.

2. Kiedy mogę opłacić miejsce parkingowe?

Opłaty parkingowe pobierane są na miejscu po przyjeździe na parking gdzie złożona została rezerwacja.

3. Czy mogę anulować rezerwację?

Oczywiście, lecz najlepiej gdy anulacja nastąpi nie później niż 24 godziny przed planowanym przyjazdem na parking w celu zwolnienia miejsca innym podróżującym. Anulacji można dokonać wysyłając e-mail do nas podając numer rezerwacji, lub korzystając z linka w wiadomości e-mail wysłanej przez nasz system. Nie pobieramy opłat za anulowanie rezerwacji.

4. Czy mogę zmienić datę rezerwacji i czy ponoszę jakieś koszty?

Datę rezerwacji jak również inne informacje można zmieniać dowolnie korzystając z linka wysłanego na adres e-mail po potwierdzeniu rezerwacji przez wskazany parking. Nie pobieramy żadnych opłat za zmianę danych.

5. Czy ponoszę jakieś koszty gdy nie pojawię się na wybranym parkingu o czasie?

Nie, gdy osoba, która złożyła rezerwację, a mimo to nie pojawiła się na parkingu w wybranym okresie rezerwacji, to taka rezerwacja jest automatycznie anulowana, w celu zwolnienia miejsca innym podróżującym.

6. Skąd wiem jak dojechać na wybrany parking?

Po złożeniu rezerwacji oraz potwierdzeniu jej przez wybrany parking, nasz system wysyła na adres e-mail podany w formularzu rezerwacji wszelkie dane potrzebne do dojazdu takie jak: pełny adres, telefon kontaktowy, adres e-mail, współrzędne geograficzne wraz z mapą, na której wskazana jest lokalizacja parkingu.